يک جام ديگر در انتظار کهکشاني ها
X بستن تبليغات
X بستن تبليغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
يک جام ديگر در انتظار کهکشاني ها
دسته بندی : اخبار فوتبالی,,
  • بازدید : (65)
يک جام ديگر در انتظار کهکشاني ها

پيش بازي رئال مادريد-سن لورنزو


دو تيم رئال مادريد و سن لورنزو، امشب در فينال جام باشگاه‌هاي جهان در ورزشگاه مراکش شهر مراکش در کشور مغرب، به مصاف يکديگر خواهند رفت.

در این دیدار کاسیاس هفتصدمین حضورش در پیراهن رئال مادرید را تجربه خواهد کرد و این در حالیست که آنچلوتی می‌خواهد شاگردانش در آخرین دیدار سال 2014، پیروز از میدان خارج شوند.

رئال مادرید

شاگردان کارلو آنچلوتی، وضعیت بسیار خوبی دارند. یکی از بهترین رئال های دهه ی اخیر، در حال حاضر در 21 بازی پیاپی موفق به کسب پیروزی شده و تنها 3 بازی تا شکستن رکورد پیروزی‌های متوالی که در دستان تیم کوریتیبا است، فاصله دارد. رئال بازی اول خود را نیز با نتیجه 4-0 و با قدرت پیروز شد و به نظر نمی‌رسد سن لورنزو بتواند خللی در روند فوق‌العاده ی تیم آنچلوتی ایجاد کند. خامس رودریگس، هافبک رئال که در بازی قبل به دلیل مصدومیت، نیمکت نشین بود، شرایط بازی کردن را پیدا کرده و احتمال فیکس شدنش بالاست. مودریچ با وجود حضور در تمرینات، همچنان نمی‌تواند تیمش را همراهی کند.

سن لورنزو

قهرمان آمریکای جنوبی که دیدار قبلی خود مقابل اوکلند سیتی، موفق شد در وقت‌های اضافه به پیروزی برسد، مسلما کار سختی مقابل سپیدپوشان پیش رو خواهد داشت. سن لورنزو و رئال تا به حال به مصاف یکدیگر نرفته اند و این اولین بازی رسمی بین دو تیم است. سن لورنزو در 5 بازی اخیر خود، 4 پیروزی و یک شکست تجربه کرده و در کل تیم آماده ای نشان داده است.


برچسب ها : ,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: